Pakkende content, strategische tips en verhalen die je raken

SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar copybureau nabij de Amstel in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.

  • De Peter als geheim project

    De Peter als geheim project

    In opdracht van Reed Elsevier – en in het diepste geheim – vervaardigden wij een Linda.-pastiche rond scheidend topman Peter de Mönnink. Het resultaat werd verspreid onder alle personeelsleden en relaties van het concern. Een erg leuke klus, al was het maar om Elsevier-hoofdredacteur Arendo Joustra als verslaggever te kunnen inzetten. De artdirection was in handen van ‘jong talent’ Mariëlle Slotemaker, die later dezelfde functie bij Marie Claire zou gaan bekleden.


  • Dat waren nog eens tijden

    Dat waren nog eens tijden

    Als voormalig adjunct-hoofdredacteur van Nieuwe Revu werd ook Wim Spijkers aan de tand gevoeld over het woelige verleden van dit weekblad.


  • Bij het stoppen van Fab

    Bij het stoppen van Fab

    Helaas is het magazine voor de moderne 35-plus-vrouw een voortijdige dood gestorven. Erg jammer, want in opdracht van bedenkster/hoofdredacteur Claudia Straatmans schreef Wim Spijkers een maandelijkse column voor het magazine. Over hoe je als man met moderne 35-plus-vrouwen hebt te dealen. Leuk om te doen. En leuk om naar te kijken, want de bijbehorende illustraties van Mietze Boersma waren behoorlijk levensecht.


Scroll naar boven