Pakkende content, strategische tips en verhalen die je raken

SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar copybureau nabij de Amstel in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.

  • Hitmakers uit vervlogen tijden

    Voor het kerstnummer van AD’s weekendmagazine Mezza sprak Wim Spijkers met zeven gelouterde en gelauwerde leveranciers van Top 2000-klassiekers. Fotografie: Clemens Rikken.


  • Vrouw van heel veel woorden

    Vrouw van heel veel woorden

    Even stilstaan bij een kwart eeuw vol miljoenen Harry Potter-boeken, spectaculaire kaskrakers en uiterst spraakmakende tweets. Kortom: een portret van kindervriendin en vijand van de woke-generatie J.K. Rowling, voor AD-magazine Mezza.


  • Zou je met haar willen ruilen?

    Zou je met haar willen ruilen?

    Ook de Royal-prinsessenspecial, een zomers extraatje bij de gedrukte uitgaven van zowel Libelle als Margriet, werd gecoördineerd vanuit het SpijkersMedia-hoofdkwartier. In nauwe samenwerking met artdirector Marloes Maul en eindredacteur Judith Postema.


Scroll naar boven