SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar netwerkbureau nabij de Amstel-oevers in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.





Zeven keer de allerbeste van Nederland

Radio-jockeys van toen en thans kiezen voor AD’s zaterdagbijlage Mezza hun meest memorabele nummer 1 uit de Nederlandse Top 40 en Wim Spijkers tekende het op.

Omdat ze dit jaar een halve eeuw aantikt

Voor Libelle én Margriet coördineerden wij weer een editie van Royal, ditmaal met de vijftigjarige Máxima als vorstelijk middelpunt. De art direction was van Marloes Maul.

Nieuwe lente, een nieuwe rubriek

Voor het vernieuwde AD Magazine, vanaf nu Mezza geheten, verzorgt Wim Spijkers wekelijks de rubriek ‘Mijn Weekend’. De fotografie is van niemand minder dan Marjolein van der Klaauw.

Maatjes, gabbers of jongens onder elkaar

Op verzoek van de redactie van Plus schreef Wim Spijkers een kort en tamelijk persoonlijk getint essay over mannenvriendschappen, verschenen in het aprilnummer van 2021.

En toen ging de stekker eruit

Het plotselinge einde van Golden Earring zorgde ervoor dat Kees Tabak en Wim Spijkers nog één keer, decennia na hun laatste gezamenlijke kunstje bij het blad, een coverstory voor Nieuwe Revu afleverden.

Pages:1234567...21»