Pakkende content, strategische tips en verhalen die je raken

SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar copybureau nabij de Amstel in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.

  • Waarom vrouwen de vakantiekeuze domineren

    Waarom vrouwen de vakantiekeuze domineren

    Een psyche-verhaal voor Fab, de glossy voor hardwerkende en toch nog enigszins avontuurlijke 4o-plus-vrouwen. ‘Chapeau voor de dame die haar zij toch weer wist door te drukken.’

     


  • Start spreading the news…

    Start spreading the news…

    Omdat hij alweer tien jaar dood was, werd Herman Brood herdacht door Nieuwe Revu. En daarin kon een stuk van Wim Spijkers, jarenlang Brood-chroniqueur voor dat blad, natuurlijk niet ontbreken. Al betrof het wel een – voor deze gelegenheid – ietwat té rigoureus ingekort verslag van een weekje Wild Romance in New York. Hier is nog zo’n oud verhaal: S45C-111062710490 Alle fotografie is uiteraard van Gerard Wessel.


  • Hoe de mannelijke psyche werkt

    Hoe de mannelijke psyche werkt

    In 2010 besloot Sanoma te stoppen met Mind magazine, de psychologie-glossy waarvoor Wim Spijkers een maandelijkse Mannenleven-column verzorgde.


Scroll naar boven