SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar copybureau nabij de Amstel in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.
-
Waarom vrouwen de vakantiekeuze domineren
Een psyche-verhaal voor Fab, de glossy voor hardwerkende en toch nog enigszins avontuurlijke 4o-plus-vrouwen. ‘Chapeau voor de dame die haar zij toch weer wist door te drukken.’
-
Start spreading the news…
Omdat hij alweer tien jaar dood was, werd Herman Brood herdacht door Nieuwe Revu. En daarin kon een stuk van Wim Spijkers, jarenlang Brood-chroniqueur voor dat blad, natuurlijk niet ontbreken. Al betrof het wel een – voor deze gelegenheid – ietwat té rigoureus ingekort verslag van een weekje Wild Romance in New York. Hier is nog zo’n oud verhaal: S45C-111062710490 Alle fotografie is uiteraard van Gerard Wessel.
-
Hoe de mannelijke psyche werkt
In 2010 besloot Sanoma te stoppen met Mind magazine, de psychologie-glossy waarvoor Wim Spijkers een maandelijkse Mannenleven-column verzorgde.