Pakkende content, strategische tips en verhalen die je raken

SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar copybureau nabij de Amstel in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.

  • Wie is De Mol?

    Wie is De Mol?

    Na Lost Boys, Guerrilla Games en een Formule 1-renstal richt entrepreneur Michiel Mol zich nu op ruimtereizen voor particulieren. Voor Men’s Health sprak Wim Spijkers de CEO van SXC in het Amsterdamse hoofdkantoor van zijn hemelbestormende onderneming.

     


  • Born in the Netherlands

    Born in the Netherlands

    Hij wordt gezien als een goede, wijze vriend en ze reizen hem overal achterna. Voor Zin sprak Wim Spijkers met uiterst fanatieke Springsteen-fans.


  • Hoe je als ontevreden roker overleeft

    Hoe je als ontevreden roker overleeft

    Een hernieuwde kennismaking, na pakweg twee decennia, de most angry young man die de Britse new wave heeft voortgebracht. En wat blijkt: Joe Jackson is nog steeds geen zonnetje in huis. Gepubliceerd in het onderste nummer van Zin.


Scroll naar boven