Pakkende content, strategische tips en verhalen die je raken

SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar copybureau nabij de Amstel in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.

  • En toen kwam Oh…

    En toen kwam Oh…

    Het ging gepaard met veel plezierige aandacht op radio, tv (RTL Late Night) en in de geschreven pers: de lancering van Oh, het erotisch kwartaalmagazine voor vrouwen. Wim Spijkers stond samen met uitgeefster Sandy Wenderhold aan de wieg van dit in meerdere opzichten gewaagde print-initiatief. Uiteraard was al snel duidelijk dat een man geen hoofdredacteur kon zijn van Oh, voor die functie werd Debby Gerritsen aangezocht, maar Spijkers blijft als managing editor op de achtergrond actief.

     


  • Last but not least

    Last but not least

    In een stuk over muzak – voor Zin – haalt Wim Spijkers ietwat venijnige herinneringen op aan zijn lang vervlogen reportage met James Last in Londen. Het tijdschrift ligt goed en wel in de winkel als bekend wordt dat de wereldvermaarde orkestleider op 86-jarige leeftijd in Florida is overleden.

     

    http://https://open.spotify.com/track/2pLm3SxvxYlyRPzfczze3L


  • Uitgesproken zuiderling in Amsterdam-Zuid

    Uitgesproken zuiderling in Amsterdam-Zuid

    Huub Stapel, de hardstwerkende man in onze film- en toneelbizz, zorgt altijd voor hapklare quotes. Dat zegt hij eigenlijk zelf ook al in de kop van dit Revu-interview. Wim Spijkers sprak hem voorafgaand aan de lancering van Zwarte Tulp, de de eerste Nederlandse dramaserie op het Videoland-kanaal


Scroll naar boven