Pakkende content, strategische tips en verhalen die je raken

SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar copybureau nabij de Amstel in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.

  • De tweede keer Oh…

    De tweede keer Oh…

    We hadden het natuurlijk aangekondigd, maar toch zou je 8 oktober een welhaast historische datum kunnen noemen: het tweede nummer van Oh lag daadwerkelijk in de winkel. Geen kattenpis in digitale tijden. Marique Maas (een pseudoniem van Esther Verhoef) en Maan Leo schreven exclusief voor deze print-editie BDSM-achtige verhalen die Vijftig Tinten Grijs doen verbleken tot Pinkeltje-niveau. Nummer drie – een special met uitsluitend literaire verhalen van bekende Nederlandse en Vlaamse auteurs – zal voor de feestdagen verkrijgbaar zijn.


  • Tussendoortje in Hamburg

    Tussendoortje in Hamburg

    Voor Grazia’s reisrubriek bekeken we Duitslands roemruchte havenstad door de bril van een bekende ex-voetbalvrouw.

    Kijk voor meer Duitsland-info ook eens op www.germany.travel

     


  • Storytelling voor gefortuneerden

    Storytelling voor gefortuneerden

    In opdracht van de afdeling Private Banking van ING verzorgden wij online content: verhalen, interviews, rubrieken en puur informatieve teksten voor een vermogende doelgroep.


Scroll naar boven