Pakkende content, strategische tips en verhalen die je raken

SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar copybureau nabij de Amstel in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.

  • Oh doet een boekje open

    Na een lange zomerstop, die bol stond van de plannen voor een herpositionering, is Oh daadwerkelijk terug. En hoe! Samen met Dorien Franken, de nieuwe top-artdirector, stampte Wim Spijkers een eerste bookazine-editie uit de Amsterdamse grond.
    Het resultaat mag er zijn, al zeggen we het zelf, en smaakt zeker naar meer.
    Coverbeeld: Rianne Noordegraaf


  • Those were the days

    Those were the days

    Aangetroffen in een stoffige map: promo-materiaal van Nieuwe Revu’s marketingafdeling, vermoedelijk uit eind jaren tachtig.


  • Een halve eeuw hardcore

    Een halve eeuw hardcore

    Voor Playboy maakte Wim Spijkers een portret van het vijftigjarige vader-op-dochterbedrijf Sansyl.


Scroll naar boven