Pakkende content, strategische tips en verhalen die je raken

SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar copybureau nabij de Amstel in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.

  • Voer voor carnivoren

    Voer voor carnivoren

    Plus magazine verleidde het gezin van Wim Spijkers – op werkdagen tevens de kok des huizes – om zich culinair te redden zonder gehakt, stooflappen en kippendijen. Iedereen was vooral benieuwd hoe vader en zonen de vleesloze beproeving zouden doorstaan. Welnu, de kop zegt al genoeg.


  • Vrije vogels uit vervlogen dagen

    Vrije vogels uit vervlogen dagen

    Voor het magazine van ouderenbond KBO-PCOB portretteerde Wim Spijkers een viertal trendy voorlopers van weleer. Fotografie: Carmen Kemmink.


  • Donnie wordt steeds groter

    Donnie wordt steeds groter

    Nederhiphop is niet bepaald onze specialiteit, maar 25 Playboy-vragen aan ‘De Fenomeen’ leverden een even hilarisch als aandoenlijk een-tweetje op. Over seks, drugs, afwezige vaders en de valkuilen van het Donnie-zijn. ‘Mensen benaderen benaderen mij nu ook als merk.’


Scroll naar boven