Pakkende content, strategische tips en verhalen die je raken

SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar copybureau nabij de Amstel in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.

  • Joop Zoetemelk laat zich niet gek maken

    Joop Zoetemelk laat zich niet gek maken

    Een interview met Nederlands beste wielrenner aller tijden, precies veertig jaar na zijn overwinning in de Tour de France. Dat was, op het hoogtepunt van de coronacrisis, geen makkelijke klus. Maar naar tevredenheid geklaard en gepubliceerd in Plus.


  • Met Arnon Grunberg in lockdown

    Met Arnon Grunberg in lockdown

    Voor Playboy had Wim Spijkers een interviewafspraak met de auteur van Bezette Gebieden gepland, maar toen ging Nederland plots op slot. En toch lukte het om de schrijver aan de praat te krijgen, over zijn nieuwe boek, collega-literatoren, voetballers, soldaten, liefde en seks.


  • Dweilen met de kraan open

    Dweilen met de kraan open

    Voordat corona alle aandacht opeiste, kondigde het kabinet een nieuwe War on Drugs aan. Ook de consument zou verantwoordelijk worden gehouden voor de wandaden van Ridouan Taghi com suis. Voor Playboy interviewde Wim Spijkers een drietal gelouterde drugsdeskundigen van het eerste uur over deze nieuwe, harde koers. ‘Hoe strenger je drugs verbiedt, hoe meer criminaliteit er ontstaat.’


Scroll naar boven