Pakkende content, strategische tips en verhalen die je raken

SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar copybureau nabij de Amstel in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.

  • En toen ging de stekker eruit

    En toen ging de stekker eruit

    Het plotselinge einde van Golden Earring zorgde ervoor dat Kees Tabak en Wim Spijkers nog één keer, decennia na hun laatste gezamenlijke kunstje bij het blad, een coverstory voor Nieuwe Revu afleverden.


  • Dat krijg je ervan

    Dat krijg je ervan

    Als je een vergeten woord gebruikt in een stuk over vergeten iconen kom je in de Taalpost van OnzeTaal terecht.


  • Over vergeten iconen

    Over vergeten iconen

    Zaterdag 6 februari verscheen de allereerste bijdage van Wim Spijkers aan het AD Magazine, over de (on)vergankelijkheid van wereldroem. Opdat er nog veel meer mogen volgen…


Scroll naar boven