SpijkersMedia is een klein maar multi-inzetbaar netwerkbureau nabij de Amstel-oevers in Amsterdam-Oost. Wij zijn van alle markten thuis, zeer ervaren en toch telkens op zoek naar vernieuwing. En we hebben een enorm gebrek aan kapsones.





Over burlesque op het oude nest

Wim Spijkers is sinds het millenniumjaar 2000 weg bij zijn jeugdliefde, maar zo af en toe keert hij terug naar Nieuwe Revu om een stuk aan te leveren. Over de edele kunst van het strippen met een boodschap, bijvoorbeeld.

Drie paren over hun popliefde

Voor Libelle portretteerde Wim Spijkers de liefdeskoppels van 60- en zelfs 70-plus die ooit aan de wieg stonden van Pinkpop, Parkpop en De Parade. .

20 Playboy-vragen voor Fajah

Een haastklus voor het mannenblad der mannenbladen: 20Q.  Met wederom Fajah ‘Killerbody’ Lourens in de hoofdrol. (Excuses voor de ietwat breed uitgevallen vouw).

Revolutionairen van weleer

Terugblikken op studentenprotesten voor Plus magazine: deelnemers aan de mei-revolte in Parijs van ’68 – nu een halve eeuw geleden – en de Maagdenhuisbezetting in het Amsterdam van 1969.

Beoordeeld door de Bladendokter

Rob van Vuure, de enige echte bladendokter, had Oh nog niet eerder onder ogen gehad. In het februarinummer van MarketingTribune doet hij verslag van zijn eerste onderzoek: ‘Ook lekker voor mannen.’

Pages:«1234567...15»